Sunday, November 1, 2009

konvo 23/10/09

waaa....setela sekian lamanya x update blog nee byk giler citer yang aku nak citerkan..hahahtime pagi konvo aku memng x rasa aper...tp biler dah masuk dewan n time dah nak naik baru aku rasa dukdak...takut wo...bkn takut per ar...takut kasut aku ttanggal..hahahha...sbbnya kasut 2 longar giler ar...boleh nak tjatuh aku dibuatnya..kasut pinjam katakan..hahaha...



neee time aku baru pas naik pentas...rasa lega ngat..



thanks mak n abah bg bunga nee...



thanks korang sbb leh dtg time konvo kakak...



nee bunga mak yang watkan tuk aku...aku suker ngat bunga nee..



nee janah yg bagi...aku x lama pon duk kat melaka..sbb terlalu panas bg aku...x tahan aku kat sana..lg pon adik2 nak ronda2 kat kl...tpaksa ar pas konvo terus ar balik...

No comments:

Post a Comment