Monday, November 30, 2009

bersukaria di THE CARNIVAL..

semalam seharian kami x da kat umah...malam ary baru balik...aku memang enjoy..
hari untuk kami adik2 dan sepupu untuk bersuka ria...huhuhu...
nak kat duk umah bosan so g ar mandi2 kat THE CARNIVAL sungai petani..
aku enjoy giler maser nee...
menghabiskan maser untuk bersuka ria...


ne abang aku n maksu aku ..

adik2 lelaki aku yang ikut enjoy..

aku n ika setelah kepenatan naik papan gelongsor yang menakutkan 2...

akhirnya terlepas gak aku dari papan gelongsor 2

first time aku naik papan gelongsor yang menakutkan nee ngan adik aku...


papan gelogsor yang wana biru nee memang curam..rasa cam jantung nee nak tcabut...nak terguling n nak tcampak pon ader...siap berselawat agy byak2 ar naik benda alah nee..
tp biler dah naik sekali rasa cam nak naik agy...hahaha...tp ktowang sumer memang enjoy sakan ar...dari kol 12-6.30 ptg dok main ja air kat cini..tempat nee lebih kurang cam bukit merah..best ar..dpt makan free agy lak 2...nak tgk gmb agy?t ar...tgk kat fb ar...

No comments:

Post a Comment