Sunday, August 23, 2009

fever(saspek h1n1)

masuk ary nee ja, dah 3 ary aku x update akunyan blog...
disebabkn aku demam x nak pulih2...
nee aku dah rasa agak baik ar cikit...
bapa kali aku g hospital ppum 2..
geram pon ada..
dah ar 2 lembab nak mampus..
klu org 2 dah nak mati baru nak panggil kot..
tah apa dockter wat kat dalam 2 pon x tau ar..
firstly aku g ngan 2 member aku..
dalila n linda..
thanks korang sbb sanggup tunggu aku sampai pg buta kat hsptl 2..
dah ar 2 soknya korang ader kls..
tp maser 2 memng badan aku panas giler..
secound time aku g lak sbb aku kena tarik...demam kuat ngat..
2 pon aku kena tunggu agy..
lama agy..
lastly aku g hspt tuk wat opiment..
kata doc. aku suspek h1n1..
dia nak tahan aku, tp aku x nak..
aku x suker duk hospitl..menyeramkan jer..
aku mtk r rehat kt umah ja...
so dpt ar mc seminggu n diqurentinkan...

aku pon x tau ar cam ana nanti nak naik...
dah ar ngn byk test n quiz aku tinggal..
so kena ar study gak cam ana pon..
nee aku kat kampung penang aku..
lagi sakit pala pon ader ar..
budak2 nee suker ngat wat bising..
aku memang x suker..
biler aku jmp jer faily aku smlm, sumer pakat paki mask,
aku tgk pon cam kelakar pon da..
yer ar dah cam transformers dah..hua3..
pas 2 ada ar sorang nee...dia ckp famil aku nee ah cam family transformers dah...hua3...
ye ar...2 pon 1 kebaikan bila pkai mask 2..
dorang pon tkut kena gak..

so conclusionnya korang pakai ar mask 2 tuk elak dari kena h1n1..

No comments:

Post a Comment