Monday, August 17, 2009

best...



ary nee aku memang rasa cam sengal cikit..
aku pon x tau ar napa..
dah 2 dorang ckp aku nee nampak pelik ary nee..
masaalahnya aku pakai jenis tudung yang lain ja..pelik ka?
hahahah...
pas2 suma suma nak tgkp gmb ngan aku...
klu lawa x pa ar gak...(x pasan pon ek..)
pas 2 mase lak lepak2 kat laibrary td pg, ada ar mamat nee yang x tau malu..
tetiba ja bg no fon kat aku..
plz ar...aku pon x nak ar no dia...
so wat2 save jer ar......
pas 2 aku pon x tau ar napa ngan mulut aku yang suka melepas ja...
suka nagat kaco owang..
dah ar mlm td dok kacau mamat2 yang g club mlm kat dpn nee...
ad function kot kat sana..
yang g suma org melayu kt..
hemm..
pa dan jd ar ngan dunia skg ne...


ary nee aku wat Spegeti bolonise tuk member2 aku..
lg2 tuk besday gurl malm nee...happy besday mar...
x tau ar aper kan jadi pada si mangsa malm nee...
akk x masuk campur ekk..
emmm..
dak2 nee cakp spegeti yang aku wat sedap...hua3...tengok ar anak saper...
aku ingat kan nak publish sekali ngan gambar spegiti 2..
tp x sempat nak tangkap abis ar plk..
huhuhu...

No comments:

Post a Comment